Je kunt op dit moment onze digitale formulieren (bijvoorbeeld voor het aanvragen van paspoort of rijbewijs) niet gebruiken. We zijn bezig met een update zodat we onze digitale dienstverlening goed op orde houden. We verwachten dat alle digitale formulieren op 4 juli rond 07.00 uur weer werken. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Geen gemeentegids in 2024

Geplaatst op maandag 27 november 2023

We hebben begrepen dat bedrijven in Maashorst benaderd worden om te adverteren in een (digitale) gemeentemagazine of gemeentegids. Wij als gemeente brengen in 2024 zelf géén gemeentemagazine of gids uit.

Wel brengt het bedrijf Akse Media in 2024 een informatiegids uit in eigen beheer. Gemeente Maashorst zal hierin ook een korte vermelding hebben.
Als ondernemer ben je natuurlijk vrij om advertentieruimte in te kopen bij Akse Media of een ander bedrijf. Wees wel op je hoede voor mogelijke fraude als je het bedrijf niet kent