Uitnodiging: laat Hans zien wat hij moet weten over jouw kern

Geplaatst op dinsdag 2 april 2024

In mei en juni maakt onze nieuwe burgemeester Hans van der Pas een ronde langs alle kernen van Maashorst. Hij doet daartoe een oproep aan inwoners en ondernemers: “Fijn als jullie me dan zélf laten zien en vertellen wat ik allemaal moet weten over jullie dorp, vereniging of organisatie.”

De volgende dagen (middag en avond) staan gereserveerd in de agenda van de burgemeester voor zijn ronde langs de kernen:

• Woensdag (middag en avond) 8 mei Odiliapeel
  • Maandag (middag en avond) 13 mei Schaijk
  • Woensdag (middag en avond) 22 mei Uden
  • Woensdag (middag en avond) 29 mei Zeeland
  • Woensdag (middag en avond) 5 juni Volkel
  • Woensdag (middag en avond) 12 juni Reek

Spelregels

Wil je Hans wat laten zien/vertellen als hij naar jouw kern komt? Hij zou het leuk vinden om bij je langs te komen of samen op pad te gaan. Geef je voorstel door via opdekoffie@gemeentemaashorst.nl vóór 21 april aanstaande. Beschrijf in je mail kort wat je voorstel is (locatie/onderwerp/reden waarom) en vergeet niet je contactgegevens.

Let wel: het is de bedoeling dat je een voorstel doet dat je zélf kunt uitvoeren. We gaan uit van maximaal 1 uur per ontmoeting. Afhankelijk van de aard en hoeveelheid voorstellen die we ontvangen, maken we een keuze en stellen we een programma samen.

N.B. Het gaat nadrukkelijk om een eerste kennismaking. Gezien de agenda van de burgemeester moeten we daarbij keuzes maken. Het kan dus zijn dat we jouw voorstel (nog) niet meenemen. Dat laten we je uiteraard weten.