We kunnen je helpen met rondkomen: inkomenstoeslag nu ook digitaal aan te vragen

Geplaatst op dinsdag 2 april 2024

In Maashorst helpen we je nu ook digitaal bij een langdurig laag inkomen uit werk of uitkering. Dit doen we met de individuele inkomenstoeslag. De individuele inkomenstoeslag is een geldbedrag dat we kunnen geven aan mensen die 3 jaar of langer van een laag inkomen leven. Je kunt deze toeslag 1 keer per jaar ontvangen.

Individuele inkomenstoeslag digitaal aanvragen

De individuele inkomenstoeslag is er voor iedereen met een laag inkomen. Of je werkt of een uitkering ontvangt maakt niet uit. Op www.gemeentemaashorst.nl/inkomenstoeslag vind je de informatie over deze toeslag. Je kunt sinds kort hier ook met DigID inloggen om de aanvraag te doen. Je kunt de toeslag ook nog steeds op papier aanvragen.

Neem contact met ons op

Wil je nog meer weten over deze regeling? Of heb je hulp nodig bij andere kosten? Neem contact op met ons team ‘Toegang Sociaal Domein’. Mail ons via info@gemeentemaashorst.nl. Of bel: 0413 – 281911. Twijfel je of je gebruik kunt maken van onze regelingen? Neem dan zeker ook contact op. We kijken graag met je mee.