Wie kies jij als vrijwilliger van het jaar?

Geplaatst op dinsdag 14 mei 2024

Ken jij iemand die zich als vrijwilliger inzet om Maashorst een stukje mooier te maken? Iemand die daarin écht opvallend goed is of zich bijvoorbeeld al járen tomeloos inzet? Meld hem of haar dan nu aan voor de Vrijwilligerspenning 2024!

De vrijwilligerspenning is bedoeld als blijk van waardering. Jaarlijks zetten we zo een aantal uitzonderlijke vrijwilligers in het zonnetje. Uit alle aanmeldingen selecteren we elk jaar één volwassene én één jeugdvrijwilliger (12-25 jaar) per categorie, uit de volgende categorieën:

• Sport en recreatie
  • Kunst, cultuur en onderwijs
  • Sociaal-cultureel werk (al het werk dat zich afspeelt in o.a. de wijkcentra, jeugdhuizen, activiteitencentra)
  • Sociaal-maatschappelijke zorg (zorg voor de individuele medemens)
  • Duurzaamheid, natuur, ecologie en milieu.

De gekozen vrijwilligers krijgen tijdens een feestelijke bijeenkomst een unieke medaille en een geldbedrag, dat ze ter beschikking mogen stellen aan hun vrijwilligerswerk.

Wil je iemand aanmelden? Vul dan vóór 1 september 2024 het online aanmeldingsformulier in op: www.gemeentemaashorst.nl/vrijwilligerspenning.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de Commissie Vrijwilligerspenning via vrijwilligerspenning@gemeentemaashorst.nl