Je kunt op dit moment onze digitale formulieren (bijvoorbeeld voor het aanvragen van paspoort of rijbewijs) niet gebruiken. We zijn bezig met een update zodat we onze digitale dienstverlening goed op orde houden. We verwachten dat alle digitale formulieren op 4 juli rond 07.00 uur weer werken. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Steuntje in de rug met subsidie voor jouw activiteit!

Geplaatst op woensdag 3 juli 2024

Heb jij een leuke activiteit of idee voor jouw buurt, wijk of dorp? En heb je daarvoor behoefte aan een financieel steuntje in de rug bij de verdere uitvoering? Dan kom je misschien wel in aanmerking voor een gemeentelijke subsidie. Als je wil weten hoe dit precies zit, kom dan eens lang bij ons subsidiespreekuur!

Op 20 juni organiseerde de gemeente al een algemene informatieavond over subsidiemogelijkheden. Mogelijk heb je deze avond toen gemist en de algemene aandachtspunten gemist. Heb je nu al algemene vragen, stel deze dan via e-mail: subsidiespreekuur@gemeentemaashorst.nl.
In navolging van de algemene informatie organiseren we nu 2 individuele spreekuren.
Deze worden gehouden op 15 en 16 juli voor inwoners en organisaties.

Om inwoners met mooie leefbaarheidsinitiatieven verder te helpen en te stimuleren organiseren we nu deze individuele subsidiespreekuren. Bij voldoende animo kan het zijn dat we later in 2024 meer individuele subsidiespreekuren inplannen.

Handig om te weten:

• Deelnemen aan het spreekuur is gratis.
  • Je krijgt een persoonlijk adviesgesprek.
    Maashorstfonds neemt ook deel aan het gesprek. Ze geven samen aan welke mogelijkheden er zijn voor cofinanciering van jouw idee of plan. Daarnaast is er ook participatie adviseur bij het gesprek aanwezig om mee te denken over de plannen vanuit de gemeente, mocht dat nodig zijn.
  • Aanmelden is verplicht.
    Aanmelden kan tot en met 9 juli.
    Stuur een e-mail naar: subsidiespreekuur@gemeentemaashorst.nl.Geef in de mail aan dat je je wilt aanmelden voor een van de inloopspreekuren.
    Meer info volgt dan z.s.m.
  • Eindresultaat na adviesgesprek.
    Na het gesprek ontvang je een kort verslag van de besproken subsidiemogelijkheden.
    Daarin zit een advies over vervolgacties.