Alle vervoer in Maashorst nu op vervoervoormij.nl

Geplaatst op vrijdag 12 juli 2024

Alle vervoersmogelijkheden in Maashorst kan je vanaf vandaag vinden op de nieuwe website: www.vervoervoormij.nl (Deze link gaat naar een andere website).

Onder het motto ‘Mobiliteit is Meedoen’ zet de website alle vervoersmogelijkheden in de Brabantse gemeenten duidelijk op een rij. Inwoners van Maashorst kunnen naar de website toe gaan om een vervoersoplossing te vinden die bij hun situatie past. Het is ook een hulpmiddel voor professionals en vrijwilligers in zorg en welzijn en mantelzorgers waarmee zij mensen die niet zo handig zijn met internet kunnen helpen aan de juiste informatie. Zo maken we het voor iedereen mogelijk om naar familie en vrienden te gaan of een dagje uit te plannen.

Wij vinden dat vervoer geen probleem mag zijn. Vervoer is belangrijk om actief deel te (blijven) nemen aan de samenleving. Als je je niet kunt verplaatsen, dan wordt je wereld klein. Als je er wél op uit kunt, heb je minder kans om eenzaam te worden en blijf je langer gezond.

Met Vervoer Voor Mij maken we informatie over vervoersmogelijkheden voor iedereen bereikbaar, altijd en overal. De website heeft onder andere een slimme zoekfunctie, handige print-knop en de mogelijkheid om informatie te delen via e-mail of Whatsapp.

Bezoek de website via: www.vervoervoormij.nl/gemeente/maashorst/ (Deze link gaat naar een andere website).

Vervoer Voor Mij is een initiatief van Stichting Vervoer voor Elkaar en bureau Buitenlijn in samenwerking met de provincie Noord-Brabant, en de regiogemeenten waaronder gemeente Maashorst.