Langdurig geparkeerde aanhanger openbare parkeerplaats Efferen in Uden

Geplaatst op dinsdag 22 oktober 2024

Toezichthouders van de gemeente Maashorst hebben naar aanleiding van meerdere meldingen op 11, 17 en 24 september en 14 oktober 2024 een aanhanger aangetroffen op de openbare parkeerplaats Efferen ter hoogte van nummer 206 in Uden. De aanhanger staat al meer dan 7 weken gestald op het openbare parkeervak. In de wijk is al een hoge parkeerdruk waardoor de aanhanger onnodig een openbaar parkeervak bezet houdt. De aanhanger is ook niet voorzien van een kenteken.

Er zijn door de toezichthouders verschillende pogingen ondernomen om de eigenaar/houder te bereiken onder andere via buurtonderzoek. Dit is niet gelukt.
Aan de eigenaar/houder van de betreffende aanhanger wordt daarom de oproep gedaan uiterlijk binnen 2 weken de aanhanger te verwijderen en verwijderd te houden van het openbare parkeervak. Gebeurt dat niet dan kan de gemeente daarna besluiten de aanhanger weg te slepen.